[GNOME] Traducció versio 3.26

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij jun 8 19:17:21 CEST 2017

El 08/06/2017 a les 13:35, Francesc Famadas ha escrit:
> Hola,
>
> he estat mirant per sobre l'estat de les traduccions de la versió 3.26
> (que pel que he vist sortirà el setembre[1]), hi he vist que pel que fa
> a la interfície grafia està al 96%[2] traduït i en canvi la documentació
> no arriba ni al 25%[3]
>

> Llavors la meva pregunta és acabo tots els fitxers que pugi de la part
> gràfica, ja que molts estan més del 90% traduïts o vaig fent els de la
> documentació per tal d'anar avançant??

Hola Francesc,

Ara mateix en Gerard està treballant en aquests mòduls:

https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-tweak-tool/master/po/ca
https://l10n.gnome.org/vertimus/evolution-data-server/master/po/ca
https://l10n.gnome.org/vertimus/folks/master/po/ca
https://l10n.gnome.org/vertimus/tracker/master/po/ca
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-credentials/master/po/ca
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-getting-started-docs/master/get
ting-started/ca

I jo vaig fent els que puc.

Si poguessis començar per actualitzar aquest:

https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-getting-started-docs/master/getting-started/ca

Gràcies!

---
http://www.avg.com