[GNOME] Traducció del GNOME 3.16 - cal ajuda

Carles Ferrando (GM) carles.ferrando a gmail.com
div mar 20 20:27:19 CET 2015

El 10/03/15 a les 09:03, Jordi Mas ha escrit:
> Ep!
>
> Arribem una mica tard ja que el cicle de traducció del GNOME 3.16 va
> començar fa dies.
>
> He preparat una taula en les aplicacions i mòduls que suggereixo traduir:
>
> https://www.softcatala.org/wiki/GNOME/Coordinaci%C3%B3_versi%C3%B3_3.16
>
> Si hi ha cap altre aplicació que considereu important, m'ho dieu.
>
> El GNOME té la seva pròpia aplicació de gestió de traduccions. La taula
> Wiki d'abans la hem servir només per indicar quins dels més de 100
> fitxers per traduir ens focalitzem.
>
> Si voleu agafar una traducció el procés:

> [...]

Hola Jordi, he agafat el fitxer gnome-calculator.master.ca.po , he
traduït i revisat el fitxer, però no puc pujar-ho al Damned Lies tot i
que m'he registrat. Jordi em pots donar permisos o revisar per que no
puc reservar el fitxer al Damned ni pujar-lo ?
T'adjunte la traducció.

Salutacions cordials,
Carles,

PS:  Em falta passar el fitxer pel pel LanguageTool però desconec com
fer això. (Lamente estar espés hui)
--
Bloc: http://gnuéscultura.eu ( http://xn--gnuscultura-dbb.eu/ )
Utilitza el format lliure estàndard ODF emprant el LibreOffice en català