[GNOME] Correccions i revisions

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
dll maig 19 17:59:36 CEST 2014

A mi em va semblar genial el terme Pipeta, no sé als altres!

(disculpeu però amb el final de curs intens que tenim, no crec que pugui
començar a col·laborar una mica fins d'aquí algunes setmanes)

Aleix Vidal i Gaya

El dia 19 maig de 2014 16:02, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: