[GNOME] Eines per la traducció de la documentació del GIMP

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dll maig 12 19:51:04 CEST 2014

Hola,

He afegit alguns enllaços a la pàgina del Gimp, que serà útils tenir-los a
mà:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Gimp#Com_puc_ajudar-vos.3F

He afegit:
- El recull de termes del Gimp i l'Inkscape[1]
- La versió compilada en català de la documentació (per les revisions)[2]
- Pàgina resum de la traducció que permet ubicar-vos en els fitxers de
traducció, accedir a l'original en anglès o a la versió compilada, etc.[3]

La documentació en català l'he actualitzada avui, i també la pàgina d'ajuda.
Jo personalment penso que la pàgina d'ajuda és fonamental per realitzar la
traducció de la documentació.

Salut!

PD: També m'he afegit a agraïments juntament amb l'Eulàlia, l'Andreu i el
Pau (que ja tocava!)

[1] http://www.softcatala.org/wiki/Gimp/Termes
[2] http://www.konfraria.org/gimp-doc-catalan-testing/
[3] http://www.konfraria.org/gimp-doc-catalan-testing/docu-gimp.html