[GNOME] Documentació del Gimp [Ajuda!]

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dim nov 12 00:01:07 CET 2013

Hola,

Porto tant de temps sense fer cap traducció del Gimp que ja m'he oblidat
de tot. Hem podeu passar l'enllaç dels fitxers per traduir?

Si no recordo malament, crec que l'última cosa que vam intentar fer va
ser una mena de lèxic pel Gimp i l'Inkscape. Però no sé si es va quedar
a mitges o algú ho va continuar.

Salutacions

eulàlia