[GNOME] gegl - master

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dis ago 31 17:14:50 CEST 2013

Hola Gil,

Ja veus que la traducció del GEGL té les seves conyetes ;)

El 2n fitxer (verificació ortogràfica) és completament coherent en els
canvis que ha aplicat.

Al 1er fitxer (i en referència al que hi havia abans), uns comentaris:
- Veig que teníem la capçalera buida :(
- Veig que hi ha cadenes en anglès que han estat substituïdes per unes
altres de noves i evidentment la traducció havia de canviar (gràcies per la
currada)
- Veig que has afegit l'article masculí a GEGL. Potser hauria de ser femení
tractant-se d'una llibreria? Ho deixo a l'aire. No en tinc ni idea...
ocasions s'havia traduït buffer per porta-retalls al GIMP, caldrà
revisar-ho: http://en.ca.open-tran.eu/suggest/buffer
- A partir de la línia 3300 aproximadament, no sé perquè consideres que és
millor no traduir el nom de les operacions de combinació SVG (¿?)
- Les operacions de Porter i Duff amb les «», em semblen bé.
- També m'apunto no oblidar els articles.

A mi personalment m'agrada la teva revisió. Jo pujaria el fitxer sencer a
la branca gegl-0-2 per continuar treballant-hi i miraria de posar-lo en
marxa sobre el Gimp per veure si és coherent, i si hi ha possibles errades
per anar-les corregint.
Jo per ara només n'he vist una (en la col·locació de les cometes) a la
cadena traduïda com:
*"Operació de combinac
ió de la imatge «negació» (<tt>c = 1.0 - fabs(1.0-cA-cB)"**4323**"</tt>)"* *
**
**
**
*

Salut!
I altra vegada gràcies!

El dia 10 d’agost de 2013 0.00, <noreply a gnome.org> ha escrit: