[GNOME] baobab - master

noreply a gnome.org noreply a gnome.org
div abr 19 21:03:16 CEST 2013

Hola,

L'estat nou del baobab - master - help (Català) és «Revisat».
https://l10n.gnome.org/vertimus/baobab/master/help/ca

Moltíssimes gràcies per fer la traducció!!

Aquí va la revisió.

Veuràs que hi ha força correccions, la majoria són més d'estil (o preferències meves fins i tot si vols) i que algunes, tot i no ser exactament traduccions de la versió original, són més entenedores (de nou segons el meu gust personal).

Com que és documentació i no la interfície d'usuari, aquí no cal ser tant estrictes en la traducció i es pot fer una mica més d'interpretació.

Si et semblen bé els canvis comenta-ho i la pujo.

Encara que et sembli que hi ha molts canvis, la traducció està molt molt bé! Com ja he dit són més coses d'estil o d'estar acostumat a fer aquest tipus de traducció que no pas faltes o errades pròpiament dites.

Gil Forcada
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.