[GNOME] SOS: Actualització de Programari (gpk-update-viewer)

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dij set 6 21:15:15 CEST 2012

Bones,

El dc 05 de 09 de 2012 a les 02:00 +0200, en/na Robert Antoni va

> Us envio més dades:
>

> http://l10n.gnome.org/POT/gnome-packagekit.master/gnome-packagekit.master.ca.po
> #: ../data/gpk-update-viewer.ui.h:3
> msgid ""
> "Software updates correct errors, eliminate security vulnerabilities and "
> "provide new features."
> msgstr ""
> "Les actualitzacions de programari corregeixen errades, eliminen vulneracions "
> "de seguretat i proporcionen funcions noves."
>

> Salutacions,
> Robert

Gràcies per avisar, no ho titllaria de SOS, però vaja, tota alerta és
bona :)

Ho apunto a [1] perquè qui ho tradueixi (tu mateix potser? ;) ho tingui
en compte.

Salut i bones traduccions!!

[1] http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-packagekit/master/po/ca