[GNOME] Text d'un diàleg conegut?

Xavier Beà xavier.bea a gmail.com
dic set 21 17:51:43 CEST 2011

Resultarà difícil arribar a un consens.
A nivell personal, no agafaria una traducció d'una obra anglesa, ni un
fragment en català antic.
Sense menysprear la opinió d'altres companys/es, jo em decantaria per un
bocí d'en Manuel de Pedrolo o bé del gran Josep Pla.

(Ho havia de dir)

Xavier

El 21 de setembre de 2011 14:47, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: