[GNOME] més dubtes

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
div set 9 12:11:51 CEST 2011

Hola,

Un altre dubte. Tinc tres termes per revisar: Arrow, Bullet i Button.

Sembla ser que fan referència als Pics que es troben al començament
d'una llista. L'únic terme que no tinc clar és el d'*Arrow* que està
traduït com a *triangle* en comptes de *fletxa*. Suposo que si està
traduït com a triangle és que el Pic ha de tenir forma de triangle,
llavors la traducció triangle pot ser la més correcte, però no ho sé. Hi
ha algú de vosaltres que ho sàpiga?

Eulàlia