[GNOME] Procés de revisió de traduccions

Marta P. marta.piqs a gmail.com
dis maig 28 09:55:59 CEST 2011

Hola Jordi i tots,

Estaria bé tenir una mena d'eina com Google Docs, on tothom pugui afegir
comentaris i preguntes i altres poden respondre. Diverses persones poden
treballar en el mateix text simultàniament. Sabeu d'alguna eina semblant, o
si algú s'està plantejant fer-ne una?

Marta
--
Sent from my Android
El 28/05/2011 8:45, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure: