[GNOME] Grub

Jordi Mallach jordi a sindominio.net
div gen 28 21:05:20 CET 2011

On Sun, Jan 23, 2011 at 05:08:17PM +0100, Gil Forcada wrote:
> Ho dic perquè si és al primer (al TP) ja t'anirem molestant per tots els
> projectes que hi ha allà (el Liferea ara em ve al cap) i que no hi podem
> pujar les traduccions :)

Gil, només m'ho heu de demanar (però correu directe, que aquesta llista
només la mire de tant en tant ara mateix).

Ara, ja sabeu que al TP funcionen amb traductors assignats, així que si
nomeneu algú per a fer el liferea (o altres) hauria de ser sempre aquesta
persona qui s'encarregue.

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi a sindominio.net     jordi a debian.org     http://www.sindominio.net/