[GNOME] Estat del GNOME 2.32

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis oct 2 14:29:58 CEST 2010

No cal disculpar-se! Sense tooota la teva feina a hores d'ara estaríem a
2000 cadenes o més!

El que ens cal és fer trobar més voluntaris i sobretot engrescar els que
ja hi ha! N'he parlat en el bloc avui al matí:
http://gil.badall.net/2010/10/02/voleu-ajudar-el-gnome-en-catala/ (a
veure si així tinc més visites al bloc :D)

Salut!

El ds 02 de 10 de 2010 a les 12:29 +0200, en/na Joan va escriure: