[GNOME] [Softvalencia] Traduccions del GNOME 2.30.1 a la variant valenciana

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dic abr 14 10:41:56 CEST 2010

L'script ja el tenim fet i jo el faig servir per a KDE. Bàsicament:

Tinc dos directoris amb la traducció original i un altre amb
l'adaptació:

ca/
ca a valencia/

A dins d'aquests directories tinc els directoris amb els diferents
fitxers po. Amb l'script obtinc el llistat de directoris del ca/ i
comença a fer l'adaptació creant tots els fitxers ca a valencia
automàticament.

Bàsicament, el que fa l'script és:

1. Actualitza l'svn de ca i ca a valencia
2. Adapta els fitxers
3. Fa un commit

Total, que jo execute l'script i mentre s'executa ric dels blaveros.
Aquesta vesprada vos ho passe tot.

Salut,

Pau

El dc 14 de 04 de 2010 a les 10:22 +0200, en/na David Planella va
escriure: