[GNOME] GNOME 2.26

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu mar 15 23:55:02 CET 2009

Un apunt en línia:

El dg 15 de 03 de 2009 a les 23:48 +0100, en/na David Planella va

> [...]
> massa tard perquè pugui posar-m'hi.
>
> Comentaris en línia:
>
> El 15 / març / 2009 21:00, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit:

> Veig que en Gil ja s'ha encarregat de la part de la interfície
> gràfica. Referent a pujar la documentació, vaig revisar el que vaig
> poder, però abans de demà no ho podré pujar. M'he de mirar bé com
> funciona això de pujar la documentació i els gràfics, i no ho voldria
> fer a corre-cuita, encara que sigui senzill. Sento no haver pogut
> col·laborar més en la pujada en aquest cicle, però el permís de pujada

Pujar no es tant trivial:

Has de saber on és el directori (el DL t'ajuda en això per sort).
has de crear una carpeta i a dintre posar-hi la traducció amb nom de
fitxer "ca.po".

Si hi ha captures s'han de posar amb els noms correctes a dintre de la
mateixa carpeta que la traducció a dintre d'una subcarpeta figures.

Finalment a l'arrel de la carpeta de la documentació hi ha un
Makefile.am (pot canviar l'extensió) que hi has d'afegir el codi
d'idioma a la variable DOC_LINGUAS.

Abans de pujar-ho actualitza el ChangeLog que hi hauria d'haver també a
l'arrel de la carpeta de la documentació. I si no hi és senzillament
escriu el comentari en el commit i llestos.

O sigui resumit:
help/
help/Makefile.am
help/ChangeLog