Re: [GNOME] Presentació

Joan jodufi a gmail.com
dis gen 17 21:03:34 CET 2009

Hola Aniol,

Primer de tot, benvingut! A veure si podem traduir tota la documentació :)
Com que veig que ja saps com funciona tot, directament respondré la teva
pregunta.

Normalment al fitxer original de les documentacions no hi ha cap capçalera,
i a les primeres traduccions no la posàvem. Però com que en les traduccions
dels altres idiomes la posen, ara també la posem.

En el teu cas podries posar aquesta capçalera:

# Traducció del gweather de l'equip de Softcatalà.
# Copyright (c) 2009 Free Software Foundation, Inc.
# Aniol Gervasi <tradueix a gmail.com>, 2009.
#

Si tens més preguntes, no dubtis en preguntar.

Salut,
Joan

El 17 / gener / 2009 14:46, Aniol Gervasi <tradueix a gmail.com> ha escrit: