[GNOME] Traducció al català del gbrainy 1.1

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic feb 4 22:24:44 CET 2009

En/na David Planella ha escrit:
> Bones Jordi,
>
> m'he fet una mirada al pedaç i t'adjunto un fitxer revisat i el pedaç
> corresponent.

Moltes gràcies David. Aplicaré els canvis.
> Tingues en compte que també he corregit una cadena original de «halt»
> a «halted», la qual s'hauria de canviar al codi font

Quan suggereixes:

-msgid "For how many days did Shiny Cars halt its production?"
+msgid "For how many days did Shiny Cars halted its production?"

Ho entenc que 'halt' ha d'anar en comptes de 'halted' perquè 'did' ja
marca el passat. Vull dir, no es diu "did you went" sinó "did you go".

Si us plau corregeix-me si estic errat.

Moltes gràcies David,

--
Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/