Re: [GNOME] Re: Assignació del gtk+

David Planella david.planellaagooglemail.com
Dij Mar 6 07:28:02 CET 2008

Bones Gil,

El 06/03/08, Gil Forcada <gforcadaagnome.org> ha escrit:
[...]
>   msgid "Scrollbars within bevel"
>  -msgstr "Espaiat de barra de desplaçament"
>  +msgstr "Barres de desplaçament amb bisell"

[...]
> [...]
>  més no per el «within» i el que poses a la segona ho fa pensar

>   #: ../gtk/gtksettings.c:445
>   msgid ""
>   "Whether the direction of the sort indicators in list and tree views is
>  "
>   "inverted compared to the default (where down means ascending)"
>   msgstr ""
>  +"Si la direcció dels indicadors d'ordenació de les llistes i de les
>  visualitzacions en arbre s'ha d'invertir respecte al valor predeterminat
>  (on cap avall significa ascendent)"
>
>  -- no seria «de les visualitzacions en llista i en arbre» ?

Sí, fet.

>  +# FIXME: això no hi ha qui ho entengui (dpm)
>   #: ../gtk/gtksettings.c:491
>  -#, fuzzy
>   msgid "Expand timeout"
>  -msgstr "Mida de l'expansor"
>  +msgstr "Temps excedit per a l'expansió"
>
>  no podria ser "augmenta el temps excedit" ?

No n'estic segur, mirant-me les cadenes del voltant em fan pensar que
no. Jo de moment ho deixaria així. Si tinc temps, ho demanaré a #gtk i
ho corregirm més tard.

Adjunto el fitxer corregit.

Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: gtk+-properties_rev1.tar.gz
Tipus: application/x-gzip
volum: 52802 bytes
Desc: no disponible

Més informació de la llista de correu GNOME