[GNOME] xchat-gnome per revisar

div set 21 19:48:26 CEST 2007

Hola Francesc,

El 21/09/07, Francesc Vilches <francesc.vilches a gmail.com> ha escrit:
> Hola David:
>
> Sento la "trepitjada".........
>
> En aquest correu del 17 de setembre comentava que agafaria el rhytmbox i
> continuava pels següents que em proposava el Gil.
> http://llistes.softcatala.org/pipermail/gnome/2007-September/000985.html
>
> Ho sento,
> Francesc.

No et preocupis home, però et recomanaria que en el futur esperessis
la resposta de l'últim traductor abans d'assumir que si no respon al
cap d'un dia no està treballant en la traducció.

Si és un traductor que segueix la llista, ja contestarà allí, i si
veus que no ha estat actiu últimament, també el pots contactar
directament per correu.

En resum, el meu consell és esperar la resposta de l'últim traductor
abans de fer res (*), de manera que s'evitin aquestes situacions.

Pel que fa a la resta, t'has mirat les correccions de l'xchat-gnome
que et comentava ahir?

(*) a no ser que el traductor ja hagi dit per endavant, com va fer en
Xavier en aquest cicle del GNOME, que les seves traduccions estan
lliures.