[GNOME] Re: revisió del gnome-applets: correccions que afecten molts mòduls del GNOME

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
dll set 17 22:42:59 CEST 2007

Pujat!

http://svn.gnome.org/viewcvs/gnome-applets?view=revision&revision=10431
http://svn.gnome.org/viewcvs/gnome-applets?view=revision&revision=10432

(he pujat la traducció al HEAD i a la branca del gnome 2.20)

Si al final decidim "tirar enrere" les correccions de "factoria" i
"monitoritza", ja ho tornarem a pujar...

El dl 17 de 09 del 2007 a les 12:12 +0200, en/na Sílvia Miranda va

> Només faltaven 3 o 4 cadenes per traduir del gnome-applets, i l'he
> agafat per acabar de traduir-les. Espero que et sembli bé, Xavier.
>
> Ja que hi estava posada, he fet una revisió ràpida del fitxer, i hi he
> trobat errades que afecten molts mòduls del GNOME:
>
> · Factory -> Factoria
>
>   *** Fàbrica
>
> Segons el DIEC2, factoria:
> 1 f. [ECT] [LC] Càrrec de factor.
> 2 f. [ECT] [LC] Oficina, establiment, del factor.
>
> Però jo entenc que "factory" vol dir "fàbrica:
>
> [IMI] Acció de fabricar, especialment un edifici. Començar, dirigir, la
> [...]
---

sílvia miranda

Bloc: http://silvia.badall.net