[GNOME] Traduccions sense pujar

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dll set 10 19:48:00 CEST 2007

Bones,

2007/9/10, Francesc Vilches <francesc.vilches a gmail.com>:
> Hola nois:
>
> Porto una petita fulla de control sobre els paquets que vaig traduint. A dia d'avui només està pujat el primer.

qui s'encarrega de seguir les traduccions pendents de pujar? Entenc
que ara hi ha quatre persones amb accés al SVN, però veig moltes
traduccions pendents de pujar. Com us esteu repartint la feina?

Fa temps es va discutir fer servir un sistema per fer el seguiment de
les traduccions per pujar, en Gil va començar a instal·lar un sistema
al servidor... Com ho portes Gil?

Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com