[GNOME] Actualització de l'Anjuta

gil forcada gilforcada a guifi.net
dll oct 22 16:52:08 CEST 2007

fet!

pujat amb els canvis que envio en el diff (eren 6 dubtoses), si l'he
pujat és per així treure'ns ja de sobre la immensa majoria de la
traducció de sobre, ara com que tot ja ens estava bé als dos ja es podia
pujar, si no t'agrada alguna de les 6 cadenes ho dius i ho canviem!

commit:
http://svn.gnome.org/viewvc/anjuta?view=revision&revision=3237

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/anjuta

SoftCatalà:
http://softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

salut!

El dt 16 de 10 del 2007 a les 20:27 +0200, en/na Joan va escriure: