[GNOME] errada a l'epiphany

Gil Forcada gilforcada a guifi.net
dic nov 7 11:09:26 CET 2007

si ho comprimeixo es perquè no ocupi tan, així la llista no utilitza
tanta banda ampla :)

en el cas de la imatge, tot i que no hi havia diferència com que ja
l'havia comprimit em va fer mandra tornar a canviar l'adjunció :)

P.D. he enviat un correu amb cadenes noves per a l'Epiphany

salut!

El dt 06 de 11 del 2007 a les 21:25 +0100, en/na Jordi Mallach va
escriure: