[GNOME] errada al damned-lies

gil forcada gilforcada a guifi.net
Dij maig 31 16:39:27 CEST 2007

bones,

quan resolgui un parell de dubtes de la traducció del manual de
l'Epiphany l'enviaré, mentrestant m'he posat a fer les miniaplicacions
del GNOME, tal com estan ordenades al damned-lies, així que he fet la
primera (ara l'enviaré) però he vist que el damned-lies diu això:

#: ../gnome-modules.xml.in.h:80
msgid "Volume Control Manual"
msgstr "Manual del controlador de volum"

quan el gnome-applets diu:
«Manual del controlador del volum» (i així ho he traduït jo a la documentació)

salut!

Més informació de la llista de correu GNOME