[GNOME] traducció de l'epiphany

gil forcada gilforcada a guifi.net
Dme maig 23 21:00:52 CEST 2007

tot revisant la documentació (espero que per aquesta setmana ja ho
acabi) he canviat:

#: ../src/ephy-find-toolbar.c:120
msgid "Wrapped"
-msgstr "Ajustat"
+msgstr "S'ha tornat al principi"

aquest és el missatge que surt a la barra de cerca quan després de
prémer, següent torna al principi

adjunto de nou el po i diff

El dc 23 de 05 del 2007 a les 16:09 +0200, en/na gil forcada va
escriure: