[GNOME] Error, correcció i actualització del Goobox

gil forcada gilforcada a guifi.net
dic ago 1 02:11:04 CEST 2007

bones, algunes correccions o suggeriments:

 #: ../data/glade/goobox.glade.h:8
 msgid ""
 "<small><i>Vorbis is an open source, lossy audio codec with high
quality "
 "output at a lower file size than MP3.</i></small>"
 msgstr ""
+"<small><i>Vorbis és un còdec amb pèrdues d'àudio de codi obert,
sortida "
+"d'alta qualitat i fitxers de mida inferior que l'MP3.</i></small>"

-- El Vorbis ...

 #: ../data/glade/properties.glade.h:7
-#, fuzzy
 msgid "T_racks:"
-msgstr "_Totes les peces"
+msgstr "_Peces:"

-- ara que m'hi fixo ... normalment traduïm tracks per pistes, no se si
està al recull ...

 #: ../src/actions.c:189
 msgid "translator_credits"
-msgstr "Joan Duran <jodufi a gmail.com>"
+msgstr "Joan Duran <jodufi a gmail.com>, 2007"

-- normalment no es posa l'any aquí (almenys jo no li poso i diria que
la majoria tampoc)

[...]

 msgid "In order to read CDs you have to install the gstreamer base
plugins"
-msgstr ""
-"Per a poder llegir els CD heu d'instal·lar el connector cdparanoia del
"
-"GStreamer"
+msgstr "Per a poder llegir els CD heu d'instal·lar el connector base
del GStreamer"

-- és en plural: els connectors base del GStreamer

això és tot :)

bona feina!!

salut!

El dl 30 de 07 del 2007 a les 23:14 +0200, en/na Joan va escriure: