[Gnome-dl] empathy - master

noreply a gnome.org noreply a gnome.org
diu abr 22 21:05:39 CEST 2012

Hola,

S'ha escrit un comentari nou a empathy - master - help (Català).
http://l10n.gnome.org/vertimus/empathy/master/help/ca

Escric aquí algunes notes de correccions que en algun moment em vaig apuntar però que no les vaig aplicar.

vostr → moltes vegades no cal el «vostre/vostres»
prem → (s'ha de revisar que estigui correcte)
prèvies → anteriors (preferiblement fem servir anterior)
to remix (refer) → (tinc el dubte de com traduir-ho)
alternativament → (normalment amb un «o» o alguna altra manera ja serveix)
empathy → amb l' (l'Empathy va amb article)
(doble espais) → (assegurar-se que no hi ha dobes espais)
teu → vostre → (hi ha referències de tu)
àlies → sobrenom (així està a la interfície de l'Empathy, hauria de ser coherent)
favorits → preferits (així ho traduïm a Softcatalà)

Gil Forcada
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.

Més informació sobre la llista de correu GNOME-dl