[Gnome-dl] banshee - master

noreply a gnome.org noreply a gnome.org
dis mar 5 10:21:20 CET 2011

Hola,

L'estat nou del banshee - master - po (Català) és «Traduït».
http://l10n.gnome.org/vertimus/banshee/master/po/ca

Un parell de correccions i suggeriments.

* Audiollibres no ho he trobat al recull ni al Termcat. A mi em va sobtar una mica, perquè hagués utilitzat simplement «llibres d'àudio», però ara ja m'hi he acostumat :) En tot cas, si l'acceptem l'hauríem d'afegir al recull

* Una altra cosa que he vist, però que no he canviat:

#: ../data/addin-xml-strings.cs:44
msgid "Organize audiobooks, lectures, etc."
msgstr "Organitzeu audiollibres, conferències, etc."

-- Crec que en aquest context l'original «lecture» es refereix a «lectura» i no a «conferència» (tot i que sigui redundant, ja que vindria a ser el mateix que audiollibre)

David Planella
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.

Més informació sobre la llista de correu GNOME-dl