[GIMP] Correcció del GIMP

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dic set 12 18:28:11 CEST 2007

Ja fa un mes que vaig anunciar la primera versió beta del GIMP
2.4<http://noguer.bloc.cat/post/2161/181531>.
Mentre no acaba de sortir la versió definitiva estem revisant i corregint
les traduccions.

Si *voleu donar un cop de mà a corregir* o voleu donar un consell, ara és el
moment !

Abans per corregir el GIMP feia falta que el corrector  compilés i
s'instal·lés de la versió de prova i a més a més tingués nocions de com
funciona el GIMP per arribar a tots els racons de la seva interfície.

Com que tot això no és fàcil, m'he esforçat a trobar una solució millor. Per
això he fet una sèrie de vídeos del GIMP 2.4 (en format
OGG<http://ca.wikipedia.org/wiki/Ogg>),
que podreu veure fàcilment amb aquest
programa<http://www.videolan.org/vlc/>si no el teníeu.

Totes les recomanacions o correccions del text les podeu podeu fer arribar
per correu inscrivint-vos a la llista del
GIMP<http://llistes.softcatala.org/mailman/listinfo/gimp>o bé
posant-ho al
fòrum <http://www.softcatala.cat/forum/viewforum.php?f=5>.

A més a més d'aquesta manera per a indicar una errada ja no caldrà adjuntar
una captura de pantalla, podeu indiciar en quin vídeo i en quin moment
(minut-segon) heu vist l'error.

La col·lecció de vídeos la podeu trobar
aquí<ftp://ftp.softcatala.org/pub/beta/gimp/videos/>
.

Gràcies.

Més informació sobre la llista de correu GIMP