Re: [GIMP] GIMP per al windows es veu en castellà

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dij oct 25 10:42:00 CEST 2007

Hola,

a mi em passava igual que a en Quim (Windows XP castellà amb pedaç
català), però en canviar el paràmetre de configuració d'Opcions
regionals i de llengua d'acord com diu en Xavi, tot rutlla bé...
Salut!

El 25/10/07, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: