Re: [GIMP] GIMP per al windows es veu en castellà

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dij oct 25 10:06:58 CEST 2007

Bon dia Quim,

El 25/10/07, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit:
> Hola la versió del GIMP 2.4 per català ja es pot baixar de www.gimp.org.
>
> L'he provada amb un XP SP1 catalanitzat, i la instal·lació em surt en anglès
> i al final em deixa el GIMP en castellà.
> La versió anterior del GIMP 2.2 se li podia canviar l'idioma anant al menú
> Inicia del Windows - Entorn GTK - Selecciona Idioma. Però en el nou GIMP
> 2.4, aquesta opció no la tinc.
>
> Algú més em pot verificar que això mateix passa amb un XP SP1 i amb un Vista
> ?

he provat el gimp 2.4 en un windows xp sp2 anglés amb configuració en
català i em surt en català (però la instal·lació en anglès). He fet el
següent:

* Regional and language options -> Pestanya "regional options" ->
Standards and formats->catalan
* Regional and language options -> Pestanya "Advanced" -> Language for
non unicode programs -> Catalan
* Regional and language options -> Pestanya "Advanced" -> Apply all
settings to the current user and to default user

Com que l'SO es una imatge neta, no hi cap variable d'entorn LANG
configurada encara. Potser el teu problema és la variable d'entorn
LANG?

Ara ho provaré amb un win xp sp2 castellà amb configuració de català.

Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com

Més informació sobre la llista de correu GIMP