[GIMP] no em funciona el Gimp 2.3

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
dij maig 3 21:00:34 CEST 2007

Perfecte! Gràcies, Quim!

De tota manera, just després de fer la pregunta aquí a la llista he
trobat un .deb de la versió 2.3.16. L'he instal·lat a l'ordinador de
sobretaula (que va amb Feisty igual que el portàtil) i, sorpresa, no he
tingut cap problema!

Per tant, dedueixo que he trencat unes quantes coses al portàtil, o
sigui que m'hauré de plantejar de reinstal·lar-ho tot :P

salut,

El dj 03 de 05 del 2007 a les 20:33 +0200, en/na Joaquim Perez va
escriure: