[Geotraduccio] [QGIS] Revisió estat de la traducció

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim maig 26 19:02:36 CEST 2015

Perdó, anava a canviar-ho al Transifex i veig que era en singular. Per
tant, penso que si que fa referència a la ordenació: la banda 1, la banda
2, etc...

Per tant ho deixo com a «Número de banda»
Qualsevol cosa ja direu.

Salut i disculpeu ;)

El dia 26 de maig de 2015, 18:56, Konfrare Albert <
lakonfrariadelavila a gmail.com> ha escrit:

--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló
www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>

Més informació sobre la llista de correu Geotraduccio