[Geotraduccio] Bon dia!

Sergi Gumà sguma a mapista.com
dim ago 19 10:13:05 CEST 2014

Bon dia a tots,

per culpa directa de l'Albert i per culpa
indirecta del Carlos López, m'he liat a la traducció del QGIS.

Presentar-me a la resta de la llista, ja que amb en Carlos ens
coneixem des de fa anys:

Em dedico al món del SIG professionalment
des de fa 17 anys, els darrers 9 a l'Agència Catalana de l'Aigua, fins
que es va jubilar el jubilat parcial al que cobria. Actualment estic a
SITEP, en una nova etapa laboral que no sé on anirà a parar.

Mapista.com és el meu projecte personal des de fa 14 anys (quan vam
contractar el domini) i, efectivament, després de 14 anys segueix tal
qual, només com a servidor de correu :-) Bé, va tenir uns anys
gloriosos quan va ser el servidor i visor de mapes del municipi de
Maspalomas, a Canàries. El més actiu (fins a cert punt) és el meu
compte de twitter @SergiGuma.

Res, estem en contacte.

Salutacions

Sergi Gumà

Més informació sobre la llista de correu Geotraduccio