[Diccionaris] Diccionaris

Montse Puig montsepuig a gmail.com
dij feb 4 21:15:31 CET 2021

Hola cracks de Softcatalà,
Com en Miquel, crec que he rebut aquest missatge per error. Coses de dir-se
Montse Puig aquí, que és com dir-se María García a Espanya. Sovint rebo
missatges destinats a altres Montse.

Però si necessiteu un cop de mà, per fer-ne un testeig o suggerir
paraules... Compteu amb mi.

Gràcies i salut!

El dj., 4 de febr. 2021, 20:40, Miquel Serra Raventos <miquel.serra a ub.edu>
va escriure: