[Corrector] Tasca formidable

Israel Planagumà i López israelplanaguma a gmail.com
dic jul 26 23:14:08 CEST 2017

Hola,

Vull deixar clar que estic absolutament d'acord amb l'opinió del Pep
Bofarull: en Jaume (i d'altres?) ha(n) fet una gran tasca. Espero que la
meva aportació anterior no hagi semblat una exigència. Pensant-ho bé, ara,
suposo que canviar els accents diacrítics és molta feina. O potser no, però
significa destruir centenars o milers de regles que van requerir moltes
hores de treball, i/o potser no tothom està d'acord amb la nova normativa.

Sigui com sigui, jo ni exigeixo res, ni estic emprenyat, i espero que ni el
Jaume ni ningú altre hagi entès així la meva aportació. Només apuntava a un
problema concret, i inquiria sobre el canvi en la normativa. Jo al principi
em vaig emprenyar, però l'Albert Pla Nualart m'ha convençut amb els seus
arguments. I és millor que calli... espero no haver obert cap caixa de
Pandora hehehe.

Bon estiu a tothom.

El dc., 26 de jul. 2017 a les 10:59, <
corrector-request a llistes.softcatala.org> va escriure:

> Dic tot això perquè la tasca que has fet Jaume és tremenda i jo t'agraeixo
> que m'hagis explicat com funciona el corrector i com es poden fer regles.
> Israel fer regles per definició quan el llenguatge està ple d'excepcions
> és complicat, però per extensió t'animo que facis el que diu el Jaume i
> aportis frases completes on hagis detectat l'errada del corrector.

> Final de Resum de Corrector, vol 67, número 2

Israel Planagumà
israelplanaguma a gmail.com