[Corrector] Fwd: possible error

dll nov 2 08:39:22 CET 2015

Hola,

Li he contestat això. El problema és que amb "music" es generen diferents
avisos, i només se'n pot mostrar un.

Salutacions
Jaume Ortolà

Hola Sergi,

Per a fer suggeriments sobre el corrector pots escriure a
corrector a softcatala.org.

Tant "music" com "musico" són paraules catalanes.

Music: 1. nom, forma secundària de "músic", 2. verb, primera persona del
present d'indicatiu del verb "musicar" en la forma balear.
Musico: 1. verb, primera persona del present d'indicatiu del verb "musicar"
en la forma general.

Quan algú escriu "music" el corrector genera dos avisos: un referit a la
forma secundària de "músic" i l'altre referit a la forma balear. Però en
l'editor només se'n mostra un. Intentarem que surti el més adequat a cada
context.

El dia 2 de novembre de 2015, 8:03, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit: