[Corrector] Fwd: ANN: LanguageTool 2.6

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dll jun 30 21:31:43 CEST 2014

Hola Pere.

Gràcies pel comentari. No utilitze cap ordinador OS X a 32 bits. És un
problema que tinc des de la versió 2.3. Primer perquè el LibreOffice no
tenia versió a 64 bits i després, no tinc clar el motiu.

Naturalment la pàgina: https://www.languagetool.org/issues/ la conec bé
i, malgrat les indicacions, no funciona ;)

La qüestió és que el sistema d'ajuda del LanguageTool, com indique al
missatge anterior és inexistent.
El 30/06/14 20:31, Pere ha escrit: