[Corrector] Possible fals positiu: es

Jaume Ortolà i Font jaumeortola a gmail.com
div jul 25 21:38:01 CEST 2014

Gràcies, Jordi.

No és exactament un fals positiu: sí que hi ha un error, però no dóna el
suggeriment adequat. Encertar el suggeriment correcte depèn del context. El
que puc fer és que quan aparegui la combinació "es dona" suggereixi "es
dóna" (del verb donar) o "és dona" (= "és una dona", segurament més
improbable). Ho arreglaré perquè és un error comú.

Salutacions,
Jaume Ortolà

El dia 25 juliol de 2014 13:12, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: