[Corrector] Refés

dll abr 28 23:51:20 CEST 2014

Sí, això m'ho he trobat jo també aquestes dies revisant les memòries de
traducció. Ja he eliminat la falsa alarma.

Ve d'aquí [1]:

refès -esa
[de fes3]
adj HERÀLD Dit de la peça o figura les extremitats de la qual acaben en
dues fenedures rectes o corbes.

[1] http://www.diccionari.cat/lexicx.jsp?GECART=0115451

El dia 28 abril de 2014 23.45, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: