[Corrector] Resum de Corrector, vol 45, número 2

Israel Planagumà i López israelplanaguma a gmail.com
dll abr 28 18:05:05 CEST 2014

Hola,

No vaig arribar a informar d'això, però mai vaig poder fer servir el
LanguageTool sota Ubuntu 13.10 64 bits, per problemes de Java. En cap
idioma, no només català, doncs donava error en finalitzar la instal·lació,
es quedava instal·lat com a complement, però inhabilitat ad aeternum. Vaig
dedicar algunes hores a fer proves amb diferents entorns Java, i res de
res, ho vaig deixar per impossible.

Vaig actualitzar a Ubuntu 14.04 farà uns 10 dies -el mateix dia que va
sortir la release oficial- i ara, en veure aquest correu, he anat a provar
si funciona. El complement ja estava instal·lat -vaig fer una actualització
"no neta" de l'Ubuntu- i funciona perfectament, sense jo haver canviat res,
només actualitzant Ubuntu. Menteixo, he fet "actualitzar totes les
extensions", des del Writer, ara no sé si hauria funcionat sense aquesta
passa. La qüestió és que funciona, ara.

Salut.

Israel Planagumà
israelplanaguma a gmail.com