[Corrector] Fwd: Diccionari

Joan Montané joan a montane.cat
dll abr 14 21:53:47 CEST 2014

El dia 14 abril de 2014 21.45, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep!
>
> Si algú pot parlar amb ells.
>
> Atentament,
>
> Jordi,

El Jaume ho podrà explicar millor, però aquesta crec que aquesta me la sé,
:)

porcar (v. tr. i intr.) dóna, entre d'altres, les formes (jo)
porco/porque/porc, corresponents al present d'indicatiu. Certament ben
curiós, :)

Segurament els hi aniria millor usar el LanguageTool, atès que pot detectar
problemes contextuals, que interpreto és el que els hi cal en la
transcripció de converses.

Salut!!!!

Joan Montané