[Corrector] Fwd: ANN: LanguageTool 2.5

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dim abr 1 09:39:34 CEST 2014

El martes, 1 de abril de 2014, Jaume Ortolà i Font <jaumeortola a gmail.com>
escribió:

> Pau,
>
> Gràcies per provar-ho. Entenc que parlem de l'extensió del LibreOffice.

Efectivament.

>  ¿Podries concretar una miqueta la situació (versions de cada programa,
> etc.)?

LibreOffice 4.2.2 per a OS X a 64 bits. He provat d'actualitzar i també des
de zero.

> ¿Veníem d'una configuració que funcionava o que no?

Mai m'ha funcionat des de la versió 7 per tant des d'una configuració que
no funciona.

>  Vejam si algú dels que controlen la qüestió hi poden aportar alguna cosa.

Ho comente perquè a la pàgina de Languagetool indica 7+ i pot causar error.