[Corrector] Dubte diccionari

ramonpb1936 a gmail.com ramonpb1936 a gmail.com
dll mar 25 14:06:46 CET 2013

HE REBUT UN CORREU VOSTRA, EL QUAL ESTA DIRIGIT PER UN ALTRA PLANA QUE NO
SÓC JO. PERÒ POT ESSER QUE SI UN DIA EL TENIU ACABAT SIGUI DEL MEU INTERÈS.
Ramon Plana - Blnache

-----Missatge original-----
De: corrector-bounces a llistes.softcatala.org
[mailto:corrector-bounces a llistes.softcatala.org] En nom de Gabriel Plana
Enviat: dilluns, 25 / març / 2013 11:12
Per a: 'Desenvolupament de correctors ortogràfics i gramaticals'
Tema: Re: [Corrector] Dubte diccionari

Bon dia, Jaume.

Em preguntava si seria possible que em passéssis el llistat de paraules de
que disposes actualment, encara que no estigui 100% depurat, o si puc fer
alguna cosa per ajudar-te a depurar-lo. El tema és que necessitem molt aviat
incorporar el diccionari i necessitem també una mica de temps per crear la
versió compil·lada del diccionari a partir del fitxer de text.

El tema dels guions i apòstrofs que em vas comentar no serà problema, doncs
pel nostre software un apòstrof o un guió és un separador de paraula.

Moltíssimes gràcies.

Gabriel Plana i Gavaldà
Enginyer Informàtic
www.gapla.cat