[Corrector] Corrector ortogràfic i gramatical

div jul 19 13:21:56 CEST 2013

El dia 19 de juliol de 2013 11.24, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha
escrit:

> Hola a tots,
>
> Una xicoteta actualització de com està funcionant el corrector: duem unes
> 250.000 correccions fetes en menys de 10 dies. Tot un èxit!

Molt bé! ¿Sabem quantes correccions feia o quantes visites rebia el
corrector ortogràfic abans?

> Jaume, si t'arriba algun suggeriment que veus que és senzill
> d'implementar, i no t'importa, podries enviar-lo per la llista? O potser
> tindre alguna pàgina a la wiki si hi ha errors detectats que encara no
> s'han corregit.
>
> Ho dic perquè així més gent - com per exemple jo mateix :) - pot
> involucrar-se en el desenvolupament si està interessada.

Estaria bé alguna cosa d'aquest estil. Però hi ha una certa complicació. El
principal problema és com organitzar i classificar errors, falses alarmes,
tasques fetes, tasques per fer... Hi ha problemes que afecten una paraula o
expressió concreta; altres problemes afecten classes de paraules o
construccions. Jo tinc les meues taules i els meus arxius, però la veritat
és que es descontrolen amb molta facilitat.

Podríem provar amb una pàgina a la wiki. O, per la complexitat que té tot,
potser tindria sentit alguna mena de 'bug tracker', adaptat a les nostres
necessitats, en què els administradors pogueren anar reorganitzant i
reclassificant.

Això també hauria de servir per a afegir i corregir paraules del diccionari
ortogràfic (que tenim pendent de refer i d'unificar amb el diccionari del
corrector gramatical).

Com ho veieu? Què en penseu?