[Corrector] Resum de Corrector, vol 31, número 13 - Freqüència de paraules

apsgvori apsgvori a gmail.com
dll gen 21 09:34:52 CET 2013

Hola a tothom,

Nosaltres haver comentari per esser d'algú et reclamat per exclusió social
i dons així opinyo era nostra comunitat, com entitat i com associació
aclamar fins algú et necessitem suport i si vostè no us interessa canvi
imatge, us dic pas cadascú feu que vols. No hi ha obligatoria sino
democratica es sempre que vulguis.

Gracies.

El 20 de gener de 2013 21.09, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha escrit: