[Corrector] Versió del corrector i darrera versió

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dim feb 12 00:22:19 CET 2013

Al 11/02/13 23:29, En/na Jaume Ortolà i Font ha escrit:
> Hola,
>
> He afegit el número i la data de la versió als arxius .aff. Aquesta
> informació també apareix en els diversos arxius release i update (de
> Hunspell) i en doc/ChangeLog (d'Aspell).
>
> El problema de la versió Aspell em sembla que ja està resolt.
> Comproveu-ho, per favor.

Comprovat i actualitzat als llocs web i al Rebost.

Moltes gràcies!

P.D.: Cal ara gent que s'encarregui d'actualitzar-ho a altres llocs:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Corrector_ortogr%C3%A0fic/Seguiment_en_tercers

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat