[Corrector] Fwd: Errors de correcció

dic ago 21 14:30:51 CEST 2013

Molt bé, Xavi. Ja ho deia jo, esotèric [1]. En IE8 el problema pareix
resolt. ¿Algú ho pot provar ara amb l'IE9? ¿L'error de l'usuari que ho va
trobar també està resolt?

Jaume

[1] http://www.diccionari.cat/lexicx.jsp?GECART=0057043

www.riuraueditors.cat

El dia 21 d’agost de 2013 14.08, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha
escrit: