[Corrector] Formes -ea en variant valenciana al nou corrector

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dim ago 6 20:36:12 CEST 2013

Hola,

No sóc lingüista i no sé d'això, però no tinc clar que això siga correcte.
Això sí, al meu poble diem 'boa'! (per 'boda')

El dia 6 d’agost de 2013 17.18, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat>ha escrit: