[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 12 d'agost de 2014

dij ago 14 11:55:58 CEST 2014

Ep Jordi,

Vaja, quantes millores!

El problema amb el Firefox sembla que està resolt en aquesta versió.

D'altra banda, quant al "Language Tool versió 0.6 per a Firefox ":
He deixat marcada la opció d'instal·lar el complement.
Ha realitzat l'acció i el grau de catalanització = 100%
He obert el Firefox una primera vegada i el complement no m'apareixia a
la llista d'extensions del Firefox.
He obert el Catalanitzador de nou i l'acció del LanguageTool diu que ja
està feta.
He reiniciar el Firefox i ara el LanguageTool sí que apareix al Firefox,
però *inhabilitat*:

Is this working as designed?

salut,
jordi s

El 12/08/2014 22:13, Jordi Mas ha escrit: